Sydfynskredsen

Repreæsentant fra Ørkild: Mette Hauman

Nyhedsbrev – Kampagne om tip til en bæredygtig kolonihave-komprimeret

Download fil

Referat – Kongressen 2022 (1)

Nyt fra Forbundet

Til samtlige foreninger i Sydøstfyns Kreds

Med ønske om en god påske til dig og dine får du lige et par informationer fra Sydøstfyns Kreds

Ifølge Kolonihaveforbundets hjemmeside er der nu ansat en ny jurist, som erstatter David Vitzel, som har søgt nye udfordringer.

Der arbejdes på at finde en mere optimal løsning på henvendelser angående Juridsk bistand.

Til kongressen senere på året har vi udpeget vores næstformand og kasserer til delegerede. Her ud over deltager kreds formanden som er født deltager til kongressen.

Der er kommet nye folk i kredsbestyrelsen. Opdateret liste følger senere.

Med ønske om god sommer og havesæson til jer alle

Solvejg Nielsen

Kredsformand

Kolonihaveforbundet

Administrationen af vores forening starter hos Kolonihaveforbundet. Ligesom ca. 75% af alle Danmarks kolonihaveforeninger er vi medlem af forbundet. Forbundet har så skabt en række kredse under sig. De hjælper forbundet med det administrative. Vi hører til Sydfynskredsen. På dag til dag basis administreres vores forening af vores egen bestyrelse.

Du kan altid logge ind med dit medlemsnummer og læse alverdens ting, også havebladet på:

Repræsentantskabsmedlemmer: Vibeke fra bestyrelse, Sophie, Stine og Helle

Suppleanter: Jytte og Niels

Der afholdes repræsentantskabsmøde en gang årligt og referater fra de forgående år kan læses herunder.

Brev fra kolonihaveforbundet – ny procedure ang. juridisk bistand