Hvis du overejer at melde dig ind i vores forening med henblik på at købe en have, er det vigtigt, at du sætter dig ind i vores vedtægter og ordensreglement.
F. eks. skal du i følge vores vedtægter have adresse i Svendborg kommune, hvis du skal kunne købe en have i foreningen. Vi har også nogle regler for hvordan du holder din have og deltagelse i fællesarbejde, som du skal kunne følge.

Når du sat dig ind i disse vedtægter, er det næste du skal gøre at følge beskrivelsen herunder :
1. Indbetal 120 kr. på ventelistekontoen i fynske bank reg. nr. 0815 konto nr. 8614304392
2. Din indbetaling er gældende i et år fra den dato du indbetaler.
Du skal selv holde øje med hvornår den udløber og evt. forny dit medlemskab på ventelisten. Hvis du indbetaler rettidigt hvert år, beholder du dit nummer på ventelisten.
Husk : ledige haver kan ses på hjemmesiden og på tavlerne ved fælleshuset og p-plads. De bliver også sendt ud til folk på mail-listen (se pkt.3 herunder).
3. Du kan blive skrive på mail-listen vedr. udbudte haver og få updates, ved at bede det på mail til bestyrelse : hf.oerkild@gmail.com

Vi bestræber os på at opdatere ventelisten hver 3.måned.

Venteliste opdateret d. 2.4.2024 :

Venteliste-2.4.24-anonym-Ark1