Fest / samværs – udvalget:

Står for at arrangere vores årlige sommerfest samt Skt. Hans. Derudover kan der også løbende arrangeres flere festlige/hyggelige arrangementer 😃

Fællesarbejde udvalget

Hvert havelod er forpligtet til at deltage i 2 arbejdsdage af 3 timer pr. sæson. Der vil være opgaver der passer til enhver

Datoerne for arbejdsdage bliver annonceret her på hjemmesiden, i Facebook gruppen og i tavlerne. (Pris pr. manglende deltagelse: 500kr.)

Det plejer at være en rigtig hyggelig dag og en god mulighed for at møde de andre kolonister. Desuden startes dagen oftest med kaffe og morgenbrød 😊

Hvis du ikke har mulighed for at deltage på nogle af datoerne (typisk er der 6-8 mulige dage årligt) kan du muligvis tage 3x rengøring, 3x græsslåning eller hvad der ellers mangler hjælp til. Dette skal altid aftales på forhånd med udvalget.

Fælleshus udvalget:

Huset kan lejes til private arrangementer for 300 kr/døgn. Hvis du har en god ide til fælles aktiviteter, er du også meget velkommen til at skrive til os på hf.oerkild@gmail.com

Vand udvalget:

Vandudvalget skal have adgang til din have uden forudgående varsel. Dette er så din måler kan blive aflæst og udvalget kan udføre eventuelle reparationer. Kontakt: vandudvalgorkild@gmail.com

Byggeudvalget:

Hvis du vil bygge nyt eller til, er det byggeudvalget du skal kontakte. Husk at du IKKE må påbegynde byggeri før din byggeansøgning er godkendt.
Læs om byggereglerne i vores vedtægter, §15 Byggeregler
Kontakt: hf.oerkild@gmail.com

Ordensudvalget:

Dette udvalg skal sikre, at vores forening fremstår i en stand vi kan være bekendt. Husk på at vi lejer området af kommunen. Se de forskellige krav til din have pasning i Ordensreglement.
Hvis du af vægtige grunde ikke kan holde din have i en periode, skal du give ordensudvalget besked, så I kan finde en løsning sammen.
Du kan også kontakte udvalget eller bestyrelsen for yderligere spørgsmål på hf.oerkild@gmail.com

Bad og toiletvogn udvalget:

Sommersæsonen er nu startet i h/f Ørkild, og dette betyder også, at I alle nu har muligheden for, at tilmelde jer og benytte bade- og vaskefaciliteterne i foreningens fællesvogn på p-pladsen.

Se det vedhæftede dokument for yderligere info samt tilmelding.

Bemærk at badvognen kører uafhængigt af resten af foreningen og bestyrelsen. Det vil sige at økonomi, rengøring og vedligehold kun sker gennem brugerne af bad, vaskemaskine og tørretumbler.

Kompost udvalget:

Hvis du er interesseret i at være med i et udvalg, så er du mere end velkommen.HF Ørkild er drevet af frivillige kræfter 😀kontakt den respektive kontaktperson i det pågældende udvalg, eller bestyrelsen.

Servicebygningsudvalget: